do kasy suma brutto: 0,00 zł suma netto: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana

DZIAŁ SPRZEDAŻY

Grzegorz Sosnowski

TEL. 509 674 707
TEL. 505 342 164

handel@raportkonsumenta.pl,

biuro@raportkonsumenta.pl

ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz reklamacji i prześlij go na adres: handel@raportkonsumenta.pl

FORMULARZ REKLAMACYJNY - kliknij by pobrać

Reklamacje będą rozpatrzone w ciągu 14 dni roboczych od momentu dostarczenia reklamowanego towaru do naszego serwisu.
*Ewentualne wydłużenie terminu będzie uzgodnione z nabywcą.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu i formularzem reklamacyjnym.

Przed wysyłką należy starannie zapakować reklamowany produkt, w taki sposób aby był możliwie najlepiej zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami podczas transportu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Raport Konsumenta Sp. z o.o.
ul. Rolna 8 pok.1
25-419 Kielce

Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami pod nr.: +48/510-868-221; +48/509-674-707

 

Zwrot towaru

Zwroty towarów w przypadku odstąpienia od umowy na odległość w terminie 14 dni bez podawania przyczyny (zgodnie z ustawą z 2.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Dz.U. z 2000 r., nr 22, poz. 271 z późn. zm.) przyjmowane są w przypadku, gdy pozostają w stanie niezmienionym.

W celu zwrócenia towaru, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy i prześlij go na adres: michalblaszczyk@raportkonsumenta.pl; handel@raportkonsumenta.pl

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY - kliknij by pobrać

2.Odesłanie produktu
Odstępując od umowy prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu i formularzem odstąpienia od umowy.

Przed wysyłką należy starannie zapakować zwracany produkt, w taki sposób aby był możliwie najlepiej zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami podczas transportu.

3. Adres wysyłki:

Raport Konsumenta sp. z o.o.
ul. Rolna 8, pok.1
25-419 Kielce

Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami pod nr.: +48/510-868-221; +48/509-674-707

 4. Zwrot pieniędzy:

Po odebraniu towaru przez Raport Konsumenta sp. z o.o., pieniądze zostaną zwrócone na podany w formularzu numer konta w ciągu 14 dni.

Warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru w stanie niezmienionym.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl